Sopimusehdot | Azalea IT


Sopimusehdot


1. Ostaminen


Tilausta tehdessä ostosopimus on sitova vasta kun Azalea IT (Azalea) vahvistaa tilauksen sähköpostitse lähetetyllä tilausvahvistuksella.
Tilausvahvistus lähetetään automaattisesti Azalean tietokannasta ilman manuaalista tarkistusta.
Mikäli tiedoissa on virheitä, esim. ilmoitettu hinta, toimitusaika, tuotetietovirheitä jne., pidätämme oikeuden korjata virheet jälkikäteen. Azalea pidättää oikeuden muuttaa sopimusta painovirheiden varalta.

Kaikki kuvatiedot on katsottava kuvitukseksi, eikä niitä voida taata vastaamaan tuotteen tarkkaa ulkoasua ja ominaisuuksia. Tilauksesi voidaan hyväksyä ainoastaan, jos olet vähintään 18-vuotias.


2. Hinta


Kaikki hinnat verkkokaupassa on ilmoitettu ilman arvonlisäveroa. Ostoskorissa tilauksen yhteenvedossa hinta sisältää aina arvonlisäveron. EU:n alueelle toimitettavat tilaukset vapautetaan arvonlisäverosta, jos asiakkaalla on voimassa oleva ALV-numero. Toimitukset EU-alueen ulkopuolisiin osoitteisiin ovat aina vapautettu arvonlisäverosta.

Tilauksen vahvistamisen jälkeen hintoja voidaan muuttaa vain Azalean vaikutuspiirin ulkopuolelta tulevien ennalta arvaamattomien olosuhteiden takia, esimerkiksi loppuunmyyty tuote ja valuuttakurssivaihtelut.


3. Toimitukset - Toimitusaika


Rahti

Kaikkien tilausten toimituskulut ovat 125 SEK plus ALV per tilaus Ruotsissa. Toimituskulut EU-maihin ovat 35 EUR plus ALV per tilaus. Toimituskulut EU:n ulkopuolisiin osoitteisiin on 65 EUR plus ALV per tilaus. Nopeisiin toimituksiin, esim. seuraavana päivänä ennen klo 9:00, 10:00 jne., myyjä ja ostaja sopivat hinnasta sähköpostitse.

Toimitusaika

Normaalisti ennen klo 15:00 tehdyt tilaukset lähetetään samana päivänä, jos tavara on varastossa. Joissakin paikoissa se voi olla 2-3 päivää (esim. Östersundista pohjoiseen, ja Gotlannissa).
Jos tavara ei ole varastossa, tilaus lähetetään 2-5 työpäivän kuluessa. Ilmoitamme teille seurantakoodin automaattisesti, kun tilaus on lähtenyt meiltä. Käyttämämme kuljetusyhtiöt ovat UPS, TNT ja Postnord.
Azalea ei vastaa toimituksesta lähetyksen jälkeen. Jos toimitusaika poikkeaa normaalista, ilmoitamme teille.

Kuljetuksen vaaranvastuu

Kuljetuksen vaaranvastuu siirtyy ostajalle, kun tuote on luovutettu kuljetusyhtiölle. Asiakas on myös vastuussa palautuksista meille.
Lunastamattomat tilaukset
Jos et ota vastaan pakettia, tai et lunasta sitä, veloitamme toimituskustannukset kokonaisuudessaan (palautus mukaan lukien).


4. Maksutavat


Takaisinmaksu

Hyvitys voidaan tehdä pankkitilille tai pankkikortille. Palautukset tehdään 10 työpäivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksen ja hyväksyneet sen.
Voit valita seuraavista maksutavoista: Korttimaksu (VISA / Mastercard). Tämä maksutapa on ilmainen ja turvallinen.
Maksu tapahtuu salatuilla SSL-sivuilla 3-D Secure -protokollan avulla, ja ne on sertifioitu GeoTrustilla. Kortin tietoja käsitellään siten turvallisesti ja luottamuksellisesti.
Kortin tiedot välitetään suoraan pankille suojatun linkin kautta, emme säilytä korttien tietoja. Käytämme DIBS-maksuratkaisua.
DIBS vastaa kaikkien maksutietojen hallinnoinnista nykyisen PCI-standardin mukaisesti (lue tästä lisää, mitä PCI DSS tarkoittaa).
Laskutusyritykset, kunnat ja julkiset organisaatiot voivat saada 30 päivän maksuajan. Muille pätee korttimaksu.
Tilaukseen on merkittävä Y-tunnus ja maksuhäiriömerkintöjä ei saa olla.
Kun teet tilauksen, tarkistamme luottotiedot ja saamme rekisteriotteen Intrum Justitialta.

Siksi on tärkeää, että annat oikean sähköpostiosoitteen. Maksumuistutuksista laskutetaan lain mukainen muistutuskulu ja viivästyskorko.

Omistusvaraus

Tuotteiden omistusoikeus pysyy Azalealla, kunnes lasku on maksettu kokonaan.Sopimuksen siirtäminen

Azalea pidättää oikeuden siirtää oikeutensa saada maksu kolmannelle osapuolelle ilman asiakkaan suostumusta.

5. Takuu

Azalea IT myy kunnostettuja ja käytettyjä laitteita, joissa on kahden vuoden takuu ja uusi laitteisto, jolla on vähintään vuoden takuu. Valmistajalla voi olla lisätakuu. Tietyissä tapauksissa takuuta voidaan pidentää korkeintaan kolmeksi vuodeksi lisämaksusta. Tämä on tehtävä ostohetkellä eikä sitä voi tehdä jälkikäteen.

Korvaavat tuotteet voi olla kunnostettuja ja ne toimivat vastaavasti, vertailukelpoisesti tai paremmin. Tämä takuu ei kata fyysisiä vaurioita, kosmeettisia vikoja tai toimivuuden puutetta, kuten esim. naarmut ja paineen aiheuttamat viat, jotka olivat jo olemassa ja ilmoitettu ostohetkellä. Asiakkaan vastuulla ovat lisämaksut, tullit, verot ja toimituskulut, sekä lähetettyjen että palautettujen tuotteiden kohdalla Ruotsin ulkopuolisilla alueilla.

Tämä takuu ei koske tuotteen vikoja, jotka johtuvat sopimattomasta käytöstä, väärinkäytöstä, onnettomuudesta, laiminlyönneistä tai väärinkäytöstä, väärin säädetyistä tai huolletuista tuotteista, sopimattomasta ympäristöstä, sopimattomasta asennuksesta tai konfiguroinnista, ohjelmiston kelvollisuudesta, yhteensopivuudesta tai versiosta, onnettomuudesta, tulipalosta, varastamisesta, tulvasta tai force majeuresta, fyysisestä vauriosta, kosmeettisista virheistä tai epäjohdonmukaisuuksista, sähköisistä ongelmista kuten sytytys, sähkökatkos, väärä sähköjännite tai muu poikkeava jännite, normaalista kulumisesta tai muutoksista.

6. Toimituksen myöhästyminen

Jos toimitus viivästyy, ilmoitamme sinulle sähköpostitse. Sinulla on asiakkaana aina oikeus peruuttaa tilaus toimituksen viivästymisen takia. Teemme kaikkemme voidaksemme toimittaa tilauksesi.

Saattaa olla tilanteita, joissa tilaus on mahdotonta toimittaa, esimerkiksi koska toimittaja ei voi täyttää sitoumustaan meille päin..
Pidätämme itsellämme oikeuden vetäytyä vastuusta maksaa asiakkaalle korvauksia toimituksen viivästymisen takia.

7. Sopimusrikkomus ylivoimaisen esteen takia (force majeure)

Osapuoli ei ole velvollinen täyttämään sopimusta, jos sopimuksen täyttämisen estyminen johtuu syistä, joihin osapuoli ei voi kohtuudella vaikuttaa tai ottaa huomioon sopimuksen solmimishetkellä, tai minkä seurauksia osapuoli ei kohtuudella voinut välttää tai estää. Esimerkkejä tällaisista, mutta niihin rajoittumatta, ovat:
sota, luonnonkatastrofit, lakot, liikenneonnettomuudet, sää ja tulipalo.

Jos este on vain tilapäinen, sopimusrikkomus on hyväksyttävä niin kauan kuin on kohtuullista, ottaen huomioon esteen vaikutukset osapuolten kykyyn toimia sopimuksen mukaan.
Azalea ei ole vastuussa myöhästyneistä toimituksista aiheutuvista lisäkustannuksista.

8. Osoite


Azalea Global IT AB
Amalia Jönssons gata 27
421 31 Västra Frölunda, Sweden

Puh: +35 89 4245 2495
Y-tunnus: 556757-5229
ALV: SE556757522901

Sähköposti: sales@azaleait.se







Yhteydenotto