Asiakaspalvelu | Azalea IT

Asiakaspalvelu


Olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä meihin - olemme ylpeitä hyvästä asiakaspalvelustamme ja teemme kaikkemme auttaaksemme sinua!

Aukioloajat:

Maanantai-perjantai 08:00 - 17:00 (09:00 - 18:00 Suomen aikaa)

Lounasaikana suljettu 12:00 - 13:00 (13:00 - 14:00 Suomen aikaa)
Viikonloput ja pyhäpäivät: Suljettu

Vastaamme kyselyihin 24 tunnin kuluessa.

 

Auta


Ohessa vastaukset yleisimpiin kysymyksiin. Muista että voit aina ottaa yhteyttä meihin.

  • Toimitus / rahti
Kuinka paljon toimitus maksaa? Toimituskulut ovat 35 EUR plus ALV per tilaus EU-maihin. Toimituskulut muihin maihin ovat 65 EUR plus ALV per tilaus. Ruotsin sisäiset toimitukset maksavat 125 SEK plus ALV per tilaus.
Kuinka kauan toimitus kestää? Toimitus kestää 1-4 työpäivää.
Saanko lähetysnumeron tilauksestani? Kyllä, saat seurantakoodin, kun tilauksesi lähtee varastosta.
Mikä huolitsija toimittaa tilaukseni? Normaalisti tilauksesi toimittaa UPS, mutta joskus käytämme TNT:tä.
  • Tilaukset
Tein virheen tilauksen kanssa? Joissain tapauksissa voimme tehdä vaihdon, mutta se riippuu täysin tuotteesta ja onko paketti avattu / avaamaton jne.
En ole saanut tilausvahvistusta? Jos teit tilauksen verkkokaupassamme ja et saanut tilausvahvistusta, normaalisti se johtuu siitä, että tilausta ei ole vielä käsitelty. Ota yhteyttä meihin ennen kuin teet uuden tilauksen, niin tarkistamme asian. Se voi johtua myös siitä, että annoit toisen sähköpostiosoitteen. Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen sales@azaleait.se, niin muutamme osoitteen ja lähetämme sinulle tilausvahvistuksen.
  • Vaihdot ja palautukset
Tein virheen tilauksen kanssa? Joissain tapauksissa voimme tehdä vaihdon, mutta se riippuu täysin tuotteesta ja onko paketti avattu / avaamaton jne.
Sain väärän tuotteen? Jos näin tapahtuu, korjaamme asian luonnollisesti mahdollisimman pian. Soita +35 89 4245 2495 tai lähetä sähköpostia osoitteeseen sales@azaleait.se
  • IT-laitteiden lähettäminen meille
Mihin osoitteeseen lähetän laitteet? Azalea IT, Amalia Jönssons gata 27, 421 31 Västra Frölunda, Sweden
Milloin saan maksun? Kun olemme saanet testit valmiiksi, lähetämme raportin.
Tässä raportissa määrittelemme lopullisen hinnan, ja vähennämme viallisten laitteiden kustannukset jne.
Lähetä laskusi osoitteeseen: inbox.lev.31618@arkivplats.se. Maksamme 30 päivän kuluessa.
Miten logistiikka toimii käytännössä? Sovimme hakupäivän. Yhteyshenkilömme kysyy pakkauksesta, painon, mitat jne.
Varmista, että pakkaat kuormalavat / laatikot huolellisesti.
Minulla ei ole pakkausmateriaalia? Jos teillä ei ole pakkausmateriaalia, ottakaa yhteyttä osoitteeseen sales@azaleait.se. Vastaamme normaalisti muutamassa minuutissa työpäivän aikana.
Kovalevyjen tyhjennys Blanccolla? Tyhjennämme kovalevyt Blancco-ohjelmistolla. Se on tällä hetkellä turvallisin keino poistaa tiedot. Valtiolliset virastot ja suuret organisaatiot kuten esim. Ruotsin puolustusvoimat ja NATO käyttävät Blanccoa.
Yhteydenotto